یک ماجرای کودکانه شیرین | نرمش، ورزش، سلامتی
  • کد مطالب: ۱۷۷۴۵۶
  • /
  • ۲۶ مهر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۵

یک ماجرای کودکانه شیرین | نرمش، ورزش، سلامتی

باد پاییزی برگ‌های درخت را توی هوا می‌چرخاند. انگار برگ‌ها هم داشتند دسته‌جمعی حرکات ورزشی انجام می‌دادند. یک عده گنجشک هم روی زمین بپربپر می‌کردند.

پس از نام و یاد خدای دانا و توانا یک سلام گرم و صمیمی به همه‌ی شما خوانندگان همیشگی کوله‌پشتی! امیدواریم که سالم و شاداب باشید و بتوانید هرچه بیشتر و بهتر از روز پیش به علم و دانش و ادب خود اضافه کنید.

باد پاییزی برگ‌های درخت را توی هوا می‌چرخاند. انگار برگ‌ها هم داشتند دسته‌جمعی حرکات ورزشی انجام می‌دادند. یک عده گنجشک هم روی زمین بپربپر می‌کردند.

همه‌ی بچه‌های کلاس خوش‌حال بودیم که زنگ ورزش در کنار مربی مهربانمان خانم کریمی می‌توانیم نرمش کنیم. در دل، خدا را شکر می‌کردیم که دوران کلاس‌های مجازی به‌سر رسید و می‌توانیم مدرسه بیاییم و کمی بدوبدو کنیم.

دلم لک زده بود برای خط‌بازی و لی‌لی. ملیکا زنگ قبل به من گفته بود دلش می‌خواهد با هم بدمینتون بازی کنیم. سعیده هم سر صف یواشکی گفته بود می‌خواهد والیبال بازی کنیم و توی تیم او باشم.

نمی‌دانستم توی گروه کدامشان بروم. زنگ که خورد همه منظم و پشت سر هم به کلاس رفتیم. مربی ورزشمان با خوش‌رویی اسم‌ها را خواند.

بعد گفت: بچه‌ها امروز روز تربیت بدنی و ورزش است. در واقع، هفته‌ی ورزش تازه شروع شده است. می‌دانم همه‌ دلتان می‌خواهد زودتر به حیاط برویم و ورزش را شروع کنیم اما پیش از آن می‌خواهم نکاتی را برای شما بگویم.

ورزش از مهم‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها به سوی تندرستی است. در زنگ ورزش آموزش می‌بینید چگونه برای همه‌ی عمر از نظر بدنی فعال باشید.

ممکن است بعضی از شما زنگ ورزش را زیاد دوست نداشته باشید اما اگر فایده‌های خوب ورزش را بدانید حتما به ورزش علاقه‌مند می‌شوید.

ورزش کردن علاوه بر اینکه سبب می‌شود منظم و دقیق‌تر شوید، موجب تمرکز و یادگیری بهتر درس‌ها و تأثیر خوب بر رفتارتان می‌شود.

خانم کریمی در آخر گفت: پس از نرمش، همه دو گروه می‌شوید و والیبال بازی می‌کنیم. تکنیک‌ها را هم آموزش می‌بینید. از این حرف خانم کریمی خیلی خــوش‌حــال شـــــدم و به گـنجـشــــک‌های تــوی حیــاط لبخند زدم!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.